Mellandagsrea AAAHHH!!!

Var på Väla i Hbg. Ungarna skulle få sina julklappar.
Jag sparade in 100 kr på att vänta, men FY FAAN vad med folk.
Att få parkeringsplats var nästan omöjligt.

Men barnen blev nöjda och det var ju det som var huvudsaken. image115

Sen köpte vi glass.
Jag tänkte att vafan, EN gång kan man väl ta lite dålig mage.
Laktos är ju inte sådär hysteriskt.
Så jag chansade och frågade om de hade glutenfria strutar, och se på fan!
Det hade de image75

Nu har sonens ena kompis kommit hit och har med sig sin "Rockstar Legends"
Den nyaste skivan till "Guitar Hero". Och en sladdlös gitarr.

Själv har jag ju bara "Guitar Hero 1" och "80's"
Och två gitarrer med sladd..
Och det är ju såklart inte riktigt lika häftigt *S*

(t0tta ska också köpa "80's" och sladdlös, vid tillfälle.. Så det så) image114

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Yesss, rocka loss Gumman!!! jihiii

2007-12-26 @ 16:09:44
Postat av: Lilla Mamma

Men svär inte så förbannat va! Kramiz

2007-12-26 @ 16:11:15

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0