Möte

Hahahaha, såg kommentaren från "08.an"
efter inlägget "Minnet"..

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Utan vissa personer i mitt liv, hade det varit MYCKET tråkigare. image86

Och.. Du.. Hmm.. Hahahaha.. Vad drömmen än handlade om.....
 I´m in  image87


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Var och hälsade på mina barn i skolan idag.
Hade informationsmöte med rektorn.
Har aldrig träffat henne innan.
Hon var trevlig... Hon ska sluta...
Givetvis..

Barnens pappa dök inte upp. Han hade viktigare saker för sig.image89
Trots att mötet var satt till kl 8 på morgonen just för att han skulle hinna.

Aja, fick hälsat på mina barn på lektionerna i.a.f.. image90
Det är alltid kul.

Min son är en j*el på engelska
och min dotter är duktig på att skriva snyggt *stolt mamma*.

Natt natt

/t8

Kommentarer
Postat av: 08:an

Kära t8 (Fan vad fräckt att skriva på :)

Appropå dejtrapport 2, vadå utseendet? Ser du konstig ut eller! Jävla arsel till man!! Ja en del är lite fula inuti huvudet och det kan di små inte hjälpa.

Kramis

2007-12-11 @ 07:10:11

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0