Nostalgi

Satt och kollade runt i bloggar igår.
Rätt som det sprang jag på världens
nostalgitripp från 80-talet, på en sida... Hehe

Anders F Rönnblom - Det Är Inte Snön Som Faller



Blev uppdaterad om bilen..
Det blev 5 st 2:or, men när jag fick rapporten, var 3 av dem redan fixade.
Sen ska det på vinterdäck också, men tydligen var fälgar fixade i.a.f.
I vilket fall.. Bilen kan vara hur halvfärdig som helst.
Det hjälper ju faktiskt inte mig.


Jag undrar varför min dotter har fått för sig att jag är svarthårig.
Tösen kläckte ur sig i helgen...
"Jag vill färga mitt hår svart. Precis som ditt är"
WOT??!!?? Jag har ALDRIG haft svart hår.
Har inte ens haft det tonat i svart.
Mitt hår är brunt/brunrött, beroende på årstid och ljus.
Hon har sagt så tidigare och då har jag hållt fram håret och visat henne.
Då har hon bara tittat på mig som om jag är dum i huvudet.
Och så säger hon
"Jaja, men det SER svart ut"
image79

Registrerade mig på en ny jobbsökarsida igår.
Första sidan där folket för ovanlighetens skull, verkar lite aktiva.
Sällsynt på jobbsökarsidor
och bemanningsföretag, har jag upptäckt.
Nästan så man får lite hopp... Kanske.. Lite.. Nästan.. *hrm*

Blev faktiskt inte färdig till att se nån film igår...
Och då kom jag ändå inte isäng förrän efter 2 inatt.

Ally hatar listor.. Hehe, undrar varför.
Själv tycker jag de är kul.
Snabb, lättgreppad info om sånt man bara,
 absolut inte bryr sig om att veta om folk.
image77

Kikade in i brorsans blogg för en stund sen. image75
Mannen är yrare än vanlig.. Kul =)


Och Mellie har fått ett nytt jobb *avis*
Hon har jättefina bilder på sin sida, från sitt kontor *S*
image42


Känner mig rätt ynklig och värdelös idag.
Inte så att jag deppar, eller egentligen har tråkigt.
Vill bara... uh... Kramas..
Låna ett par armar nån timme.
Nåja, att bara låna armarna, är kanske lite äckligt *S*
Låna hel pojke image78

image76

/K Ramig

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, vilket långt och roligt inlägg! snacka om att blogga loss! :D

2007-12-06 @ 13:02:30
URL: http://fgj.blogg.se
Postat av: Bror din

Meeen då LOL ... btw till det där andra du skrev innan :P ... Se till att träffa snubben då :)

2007-12-06 @ 13:23:36
Postat av: Annelie

Hoppas du fått låna några armar under dagen.
Ha en fin kväll!

2007-12-06 @ 19:47:22
URL: http://rospinglan.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0