Nytt mode?

Jag ser ut som om en hund har kissat på mig.
Tips för modeskaparna kanske?

Kan man ha mormors gamla nattlinne och skur-klänning, så why not?

Jag lagade curryris och råkade röra aningen för häftigt med sleven.
Splatt!! En låååång, bred rand med curryvatten, på mina OBS!! VITA byxor.

Rätt duktigt faktiskt, om jag får säga det själv.
(och det får jag)
Nog för att jag kan vara klantig, men det där var lite att ta i.
Jaja, det var inte hela världen..
Det är ett par polack-byxor...
Jag har inget emot polacker, men kläder kan de fan inte tillverka. 
Polackbyxor = Det finns inte en hel söm, när byxorna.
Inte ens sömmarna i fickorna är hela.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0