Och så var det söndag


image104

Undrar om det har blivit ett sätt för mig att inte
tappa bort dagarna.
Att jag säger vad de heter..
Ungefär som att rista in antalet i ett träd på en öde ö.
Behöver jag nåt att göra eller?




Klockan är nu 08.02 och jag har varit uppe i en timme.
Dottern väckte mig när hon gick ut ur sovrummet.
Så jag har redan både gjort kaffe,
diskat och satt i mig en mängd av gårdagens köttbullar till frukost *S*


Och pojkarna kom isäng i hyfsad tid igår.
Jag vaknade vid 12 och då sov de alla tre.
Så nu är alla 4 vakna.
Det är illa när det har blivit en BRA sak att vakna kl 7 en söndag.
Det kan bara betyda en av två saker.. Eller kanske båda..?
t0tta börjar bli gammal på riktigt...
Eller så har hon varit arbetslös åt h-e för länge.

T.o.m ett datortek image76 hade varit bättre än detta.
*skrubba tungan HÅRT med tvål*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0