Och så var här tyst igen.

Nu har barnen åkt till sin pappa.
Fast jag mår lite illa, så det känns rätt bra faktiskt.
Det är sånt illamående man inte blir klok på.
Ska det gå över, eller ska jag bli sjuk?

På plussidan.
Min dotter utnämnde mig till världens bästa mamma idag.
Tänk vad lite hemmalagad ättiksgurka kan göra *S*

Hon sa:
"Vilken tur jag har, som fick dig till mamma" 
Hehehe image102

Och så tänker jag:
 "Bra min dotter.. Kom ihåg det när du kommit upp i puberteten"

Kan se det framför mig..
En dotter illröd i ansiktet.. image67
Skriker, tårarna sprutar image106
och man är den värsta häxa som någonsin gått i ett par skor.image108
Då kommer mamma...         "Lite gurka?" image86


Hu.. Insikt image96
Det är en sån sak MIN mamma skulle få för sig att göra.
HA!! Det var väl det jag visste..
Kvinnan KAN inte svära sig fri,
från att ha påverkat mig till att bli den jag är idag..
Även om hon gärna skulle VILJA... Och försöker ibland *skratt*



Kommentarer
Postat av: gammal? dam?!

men va tusan.. skulle precis skriva att det här var brutalt insiktsfullt. men så kallar du dig gammal? precis efter att jag påpekat att vi är i samma ålder??! nääää!

usch och fy.
tar tillbaka.
joel är roligare(/yngre).
så det så.

ha! nu måste jag sova!
go'natt!

2008-03-03 @ 00:45:30
URL: http://akirllu.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0