Poänglös existens

Jösses.. Snacka om att jag behöver nåt att göra.image80

Yrade runt på ett ställe i cyberspace..
Trillade in på en sida hos en tjej,
som har skrivit att hon är allergisk mot alla människor som äter kött.
Får hon gärna vara.

Sen hade hon skrivit att hon ville ha godtagbara argument,
för att det skulle vara ok att äta kött.
Det fick hon inte..

What can i say? I´m an animal.
image26


Vad hon däremot fick, var en massa argument mot att äta allt annat.

Som gluten och laktosintolerant,
så har jag funderat rätt mycket på det där.
Och kunde väl hitta argument mot i stort sett allt,
utom grönsaker (shit, det är ju djurens mat, att jag inte tänkte på det)
och havre. (vilket ju också är djurmat).

Det roliga är..
Jag skrev egentligen till henne för att kommentera
att jag älskade hennes namnval till yngsta telningen.
Yoda.
COOOOLT image104

Huff!! Hungrig.. t0tta.... jaga... äta.... kött... HAIIIA!! Guh... uh.. *gurgel*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0