Rekord?

t0tta tror att t0tta har slagit rekord i dumhet idag.
(Är vi roade av att tala om oss själv i tredje person?)
(Eller plural?)
WTF?

Var lite småtrött i eftermiddags.
Så jag bestämde mig för att ta en tupplur.

Well...
*upplyser mig själv*
Tupplurar varar inte i 10 timmar.
image55


Så med andra ord, har det inte hänt ett skit här idag.
Kan inte ens berätta om nån rolig dröm,
för det kommer jag inte ihåg nån.

Frågan är.. Vad gör man nu?? image37

Jag är nog tillräckligt trött för att somna om.
Men magen tycker inte alls att det är ett alternativ,
för den vill ha "frukost".

Och ställer jag mig och fixar något att äta nu,
så kommer jag att piggna till och då blir jag inte trött
förrän ungefär när det är dags att gå upp.

Hmm.. Jag behöver ett jobb eller mina barn image102
som håller mamma i öronen.
image69


Mat och en film kanske? image43

image110/ t8

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0