Strul

Skulle skriva inlägg tidigare idag, men min uppkoppling har strulat.

Att gå på mellandagsrea med dottern, var ju rena rama tortyren.
Hon kom gående med det ena plagget efter det andra som hon ville ha.
Så hon fick välja ut ETT plagg..

Medan vi gick och letade efter en tröja till sonen,
springer tösen plötsligt över en SÅ söt klänning till sig. Jag bara föll. image104
Och jag såg att den passade perfekt till henne också..
Hon provade den och mycket riktigt. Den satt som gjuten.
Så nu har hon en nyårsklänning.
Som också passar kanon på morfars 60-års-dag i Januari. image117

Hela klänningen går i svart, vitt och silver,
så jag kollade på örhängen till henne också.
Och vi hade sån tur att de är nickelfria OCH på rea.

Fick ju köpa kläder till motsvarande värde till sonen,
vilket innebar att jag fick hänga tillbaka BH:n jag
tänkte köpa till mig själv, men sonen fick en skitsnygg T-shirt
och en finskjorta till nyår/morfarkalas.
Så i det stora hela är jag helt klart nöjd image78

Mitt kök ser ut som om en bomb slagit ner..
Lill-rabban (dottern) fick för sig att idag är en bra dag
för att äta chokladpudding med vispgrädde.
(Och det måste man såklart tillaga själv)
Tösen är 8 år.. Tror inte jag behöver rita och berätta va?

image118


Men nu är det dags att nanna kudden..
Har ju en hel del disk att ta itu med imorgon bitti *S*
Och ska dessutom tvätta imorgon eftermiddag.

Nattnatt =)

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0