Wiiii

Klockan är över 23.00..
Vilket innebär att jag förväntar mig att få sova
tills åtminstone tills kl 6 imorgon bitti.
Vilket ju INTE är fel alls :-)
Hehe, detta är lite kul..
Har kört pekfingervalsen så länge att jag faktiskt kan skriva
rätt obehindrat med den, även utan att titta på tangenterna... 

Och av någon anledning skriver jag så mycket fel när jag tittar just idag,
att det faktiskt blir mer rätt, när jag låter bli att titta *S*
Fast bara tills jag börjar tänka..
Sen är det kört och funkar inte alls *S*

Fast det är rätt kul, att skriva så...
Så nu skiver jag bara för skrivandets skull..
och det är ju lite fjantigt.. Hahahahahaha.

En kul pryl.
Ta tag i "myntet" uppe i vänster hörn och skrapa.image77



Create your own message at BlingyBlob.com

Kommentarer
Postat av: joel

me back!!!

2007-12-24 @ 12:45:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0