BAH!

Ska till AF imorgon.. Ska ha ett snack med min förmedlare.. Uppskattar INTE deras hotbrev, så får de vara hur mycket myndighet de vill... Skickar en lapp med ett jobb som jag har sökt för 1½ vecka sen och KRÄVER att jag ska redovisa för dem att, hur och när jag har sökt det.... Annars ska de ANMÄLA mig till A-kassan *spottar och fräser*

image9


I övrigt har det väl inte hänt så mycket idag.. Var hos en god vän och drack kaffe ikväll. Vad jag gjorde innan det, kommer jag faktiskt inte ihåg, så jag satt nog bara vid datorn *S*                                                                                     
                                                                                  
Nåja.. Dags att sova.. Ska vara på AF kl 9 imorgon bitti. Nattinattnatt                                                                            

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0