%&¤@+*£# blogg

Satt och läste igenom tidigare inlägg..
Och såg att den kapar själv efter ett antal...
Vilket innebär att när man kommer till botten av sidan,
så är där ändå en drös inlägg man inte har läst.
Med tanke på att man baserar vissa saker man skriver på tidigare inlägg
så är det minst sagt störigt att man måste gå in i menyn för att få fram dem.

För nya läsare, kan det vara bra att veta.

Och för dem som blir förvirrade TROTS att de har läst alla inlägg
och som ändå inte förstår vad jag syftar på,
kan jag säga att bara för att jag publicerar ett inlägg,
innebär det inte att jag är färdig med det.
Det blir jag oftast inte förrän precis innan jag går och lägger mig...
Alltså kan det mycket väl vara kl 5 på morgonen efter..
I synnerhet om jag kommenterar kommentarer.

Så om någon går in och läser,
kan det vara en god idé att gå tillbaka och kolla föregående.
Misstänker t.ex 08:an missade att jag gratulerade honom i efterskott *S*
(I inlägg "Ursäkta mig men...")

Kan även tipsa om att längst ner under det allra första inlägget,
ligger en film med en otroligt rolig man som heter
"Jeff Dunham" och hans docka "Achmed the dead terrorist".

Wiiiiiii, fick lapp idag om att de ska byta ut spisen...
Det var ju inte en sekund för tidigt..
Den funkar men har låtit konstigt i säkert ett år nu..
Har bara väntat på att den skulle lägga av.
Hoppas jag får en spis med F Y R A plattor denna gången..
3 plattor är under all kritik...
Anser inte att en lägenhet år 2007 borde FÅ ha en spis med bara tre plattor.. 

Men.. Alltså.. Hallå...?
Nu är jag sugen på potatis igen..
Man kaaaaaan inte vara sugen på potatis image52

Hmm.. Jag måste ha tag i en kamera till nyår.
Jag och ungarna tänder ju alla värmeljusen då...
Är faktiskt en rätt fräck syn att se över 600 ljus tända.
Jag kan ju garantera att om det blir strömavbrott så
har vi inte bara den ljusaste, utan även den varmaste
lägenheten i kvarterat.. Måste ju ta foto och lägga in här.
Tror aldrig jag kommer sluta samla på ljusstakar.
Fast det blir ju fräckt om man skulle hamna i hus igen. Ljus överallt.


image53AAAHHHHH!!!!! image53
Spärra utgångarna!! Någon har stulit min tisdag!! image54
Går inte alls med på att det skulle vara torsdag idag.
Jag har onsdag här och stämmer inte det,
så har någon stulit min tisdag.
Elakt .
image55

Kommentarer
Postat av: 08.an

Hej lilla t0tta!

Neeeej du ska inte konvertera till man, det passar du inte som!

Tack för gratulationen, nu har jag blivit ordentlig "gubbe"

Jätte kramen till dig!

2007-11-23 @ 06:46:07
Postat av: lyssie

vadå? är det inte torsdag idag? huh? vart tog MIN torsdag vägen? Seriöst... min syster sa det e fredag idag.. hur kan det ha blivit fredag? haha.. jag o du åker på samma tåg sötnos! kram på dejj!

2007-11-23 @ 10:40:01

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0