Brr, höstrusk..

Det ösregnar och halvstormar ute.. Riktigt ruggigt väder.
Jaja, för min del är det ingen skillnad, förutom att jag hör
hur det viner ute och smattrar mot fönstret.

Måste köpa värmeljus om jag får in pengar nånstans ifrån.. Har inte ens 200 st kvar.

Kom på att jag hade räknat fel på dagarna...
Trodde bostadsbidraget skulle komma igår,
men det kommer inte förrän på tisdag. Dum felräkning.

Bilen blev inte klar i helgen. Tanken hade inte kommit.

Hmm.. Tror mina grannar ovanpå har disco.
image39


Det blev glutenfria scones till middag idag...
Nä, inte så mycket att hurra för, men efter 4-5
dagar med Pytt i panna, så var det en rätt trevlig omväxling.

Vet att det är en ungdomsbok, men jag måste ändå rekomendera "Vågen"
Har haft den i snart 20 år, men den är fan lika bra fotfarande. Läste den igår och idag.
(Se, jag KAN göra annat än sitta vid datorn också, hehe)

Måste rekomendera en låt också, i två väldigt olika versioner,
trots att det är samma sångare. En video och en live.
Christian Kjellvander - Two Souls
Är du på pop/country-humör, så lyssna på den övre.
Är du på humör för väldigt lugna låtar, så lyssna på den nedre.




Och sen bara måste jag.. Hmm.. Hahaha
På tal om att äta Pytt i panna, faktiskt... Eller att låta bli, snarare.
Rikta en personlig hälsning till en man.

Jag vet inte om han någonsin
kommer att läsa varken detta eller i denna bloggen alls.
OM han läser det, så är jag rätt säker på
att han inte vet att det är honom jag syftar på.
Inte i nuläget i.a.f.

Så det kan verka både konstigt och knäppt, men det kan jag leva med.
Ibland MÅSTE man bara få vräka ur sig saker ändå, så...

FAN VAD JAG SAKNAR DIG, DITT TRÖGA NÖT!!!! image22

Hehehe... Signing of..
Kisses/ Ms S Törd


Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0