Fredag

Ska hämta barnen idag image39

Har knappt sovit inatt.. Inte för att jag inte är trött...
För det är jag.. Men kom inte till ro.
Tror jag var så trött igår att jag faktiskt blev övertrött
när det var dags att sova...

Sen vaknade jag av att hjärnan
tyckte att det ringde på dörren.. Det gjorde det inte..
Vem skulle ringa på min dörr kl 7.30 på morgonen?

Att försöka somna om är inte lönt heller..
Vet inte om det är en spolningsbil, eller vad det är
som står och brummar precis utanför sovrumsfönstret.

Men visst.. Gjorde ju inte saken bättre att jag såg att någon
skrivit på MSN när jag hade lagt mig och jag svarade.
Satt och blev hungrig och vid det laget jag skulle lägga mig igen
var klockan ca 2.30 och jag var vrålhungrig.
Inte en chans att jag äter så dags.
Så jag låg väl vaken till 5 - 5.30 tippar jag på.

Men NU ska jag laga kaffe och koka gröt =)

Det gick bra att hämta barnen =)
Jaja, det brukar det ju göra *S*

Skulle kolla Idol.. Men nänä.. Missade första delen.
Nåt ljushuvud hade bestämt att de skulle sända "Spiderman"
på en annan kanal samtidigt. Och vad missade jag?
Jo, naturligtvis när Amanda sjunger "Hallelujah"
Jäkla tur att det går repris på söndag :-)

Nä fy.. Nu ska här nannas.
Natti

// Fr S Ömnig

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0