I övrigt.. Kalla mig Nisse?

Tja.. Rätt händelselöst.. Inga jobb i sikte.. Pratade med en kompis
(lastbilschaufför, vad annars?) som bor och jobbar i Malmö...
Han hade nån där han skulle fråga..

Vaddå? Nisse?? Hehe... Lämnade min CV till Manpower igår..
Vet inte riktigt hur jag hade kunnat missa dem.. Men det hade jag tydligen.

Sitter och lyssnar på Creedence.. Har precis tagit ett bad..
Väntar på min bror.. Han ska komma efter jobbet ikväll..
Kul som f*n.. Vi träffas typ 1 gång om året.

Stör mig på mitt sömnmönster.. Somnade vid 5 imorse..
och helt utan någon vettig anledning vaknade jag vid 10.30... 
Det är inte många timmars sömn..
Men det blir väl så när man inte gör något..
Äter knappt heller.. Känns bara tråkigt och onödigt..

Förutom nu... Var med om något rätt intressant
som jag aldrig har varit med om tidigare.
Jag blev sugen på POTATIS... Hur kan man bli sugen på en sån sak??
Så för första gången i mitt liv, har jag
kokat bara potatis och ätit mig mätt på det.
WIERD!!!

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0