Kommer drömma om bemanningsföretag

Nånstans mellan 8.30 och 9.00 imorse, satte jag mig och började skriva in mig på ännu fler bemanningsföretag.

Jag kommer snart få mardrömmar om att jag blir jagad av stora, elaka bemanningsföretag med huggtänder (ARGH!!) 
Det värsta är när man kommer halvvägs och ska spara eller uppdatera och man får upp "Unexpected error" och man får börja om från början.. Då får man ett seriöst behov av att göra sig olycklig på någon.

Jag tror att klockan hann bli närmare 16.00 innan jag insåg att jag hade suttit sjukt många timmar och skrivit CV, personligt brev, referenser och F-n och hans moster... Idag OCKSÅ... Utan att äta och utan att ha klätt mig..

Så jag bestämde mig för att ta en paus.. Fixade ett hett bad, kokade kaffe, tog en bok och kaffet och satte mig i badet.

Sen satte jag mig vid datorn igen och väntade på en injektion av inspiration för att fortsätta med CV-skrivandet.. HA! Jo säkert!!
image13



Sen skulle jag titta på Idol.. Men någon lyckades ringa precis när det började så jag missade alltihop.. Och sen upptäckte jag att jag har Kunskapskanalen, så jag missade omröstningen också.. Riktigt duktigt *S*

Näpp.. Nu ska jag sova och hämta kraft till morgonens jobbjakt.. AAAHHHH!!!!

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0