Smile!!

image20

image25 Var inne på andra ställen och läste lite bloggar igår.
image21Trillade över en, tillhörande en tjej som avskyr smileysar...

Så pass att hon faktiskt skäms när hon gör en gubbe.image40
Så idag, tänkte jag göra ett inlägg, helt tillägnat smileysar.

Jag personligen, kan inte göra något annat än att älska dem.image22


image23 
Även om jag måste ge henne att de kanske inte passar så bra i en seriös blogg  image24


Men i övrigt... image28
De ger en möjlighet att uttrycka saker
som hade tagit en halv evighet att beskriva med ord..
Eller bara hade sett knäppt ut. Som denna t.ex??
image26

*Jag känner mig som om jag har en vikingahjälm på mig,
en yxa i handen och vrålar som en j*a galning*

Ja, inte vet jag VARFÖR man skulle vilja uttrycka en sån sak,
men nu ska vi inte vara känsliga *S*  image37
image29

Jag vet.. Helt ointressant ämne egentligen...
Men hon svor över dessa stackars figurer med sån övertygelse,
så jag var bara tvungen att komma till deras försvar.
image27
image36

image31Det finns ju så många, söta och roliga gubbar. image30

image35image38image39

image34Äh.. Ska sluta gagga nu image32

//
  image33

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0