Spis

Seriöst.. När man får en ny spis, vill man ha en med F Y R A plattor..
Men nänä, även den nya har T R E..
Och ska de sätta in en köksfläkt, måste de bygga om hela
skorstenssystemet. Men FFS.. KOLFILTER!! Hört talas om det?
NAJ!! Det får jag sätta in själv om jag vill ha..
Och detta betalar jag dyr hyra för..
År 2007... Skrämmande. image67


Fick precis ett samtal..
Bilen är vidgjord och ska bara besiktigas image36
Jaja, sen får man ju hoppas att där inte blir några tvåor såklart.
Och att det finns nån avbokad tid på besiktningen...
Så med lite tur är jag med bil i slutet av veckan igen.
image68

I övrigt..
Vet inte vad det är med min mage. Mår pyton.
Säkert fler allergier.

Får åka in och knycka den där kramen av 08.an *behöva*

Och följa Allys tips och sänka hjärtat
i en blyask, i den djupaste oceanen.
Där inga stygga hjärtekrossande män, kan få tag i det image55

(Och där det då alltid kommer hålla 4 grader eftersom
vatten är tyngst vid 4 grader och det därför alltid
är just den temperaturen på oceanernas botten)
*delar med mig av onödigt vetande*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0