*stolt mamma*

Fick hem papper från sonens skola idag..
Alla lärarna hade skrivit hur han sköter sig och utvecklas.
Det får vara hur fjolligt det vill.. Jag fick tårar i ögonen av stolthet.

Citat från syslöjd:
"Du är självständig,
provar dig fram och löser problem
även när det gäller helt nya tekniker som du inte arbetat i förut."

"Motiverad" och "noggrann". MIN son!!! *skratt*

I musik: Aktiv, intresserad och positiv.

I gymnastik: Duktig, imponerande och t.o.m extra beröm.

Det är sånt som verkligen lyfter upp ens dag..
I synnerhet som jag bara sitter vid datorn och fyller i CV efter CV
och håller på att bli avsevärt knäppare än vanligt.

Det måste hända nåt positivt i mitt liv snart..
På arbetsfronten, kärleksfronten eller ekonomin..
Gärna alla, men just nu.. EN av dem i.a.f

För tro mig..
Min hjärna är INTE kul att vara den enda man umgås med i dagar i sträck...
Den är aaaaningen för kreativ, om man får uttrycka det så...

Jaja, jag ska inte klaga.. Det är intressant.. Helt klart... Men det kan bli lite mycket ibland..
Å ena sidan och å andra sidan och å trehundrafemtioelfte sidan..
Ibland känns det som det hade varit lättare att hantera en skolklass med 30 hungriga och trötta ungar.

Aww... Se!!
Precis det jag menar..
Kommentaren efter dagens inlägg.
Bara.. Liksom..
Äh.. Försöker inte ens...
Överlåter det åt nallen nedan.



// S Tolt

Kommentarer
Postat av: 08:an

Hej hopp!

Du kommer ihåg vad jag sa om min dotters blogg? Att det är ett sant nöje att läsa. Nu har jag en till ;)
Tack för de fina orden i din förra blogg och du, din morsa verkar ha hjärnan på rätt ställe

KRAMAR

2007-11-15 @ 15:34:46

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0