Uteblivna betyg, bromsar, växlar och magdans.

Körde upp till Komvux för att höra om betygen kommit in.. Nänä, en massa byråkratiska kullerbyttor skulle det till, innan betygen kan skickas ut till oss som har slitit för dem...
 
Bestämde mig för att köra hem till en väninna efteråt och fika... Har inte träffat henne sen jag piercade tungan... Eftersom hon är sambo med min piercare... Vi hade riktigt kul. Passade på att köpa 3 nya kulor till tungan av hennes gube också. Gillar inte de små smyckena, så det fick bli såna som egentligen är till naveln.... De är exakt likadana som finns till tungan, fast större.

Fick fara iväg med väninnan... Hon skulle undervisa i magdans... Hon kom för sent och alla eleverna hade gått hem :-/.. Rätt som det var, så kunde jag inte växla.. Växlarna stod i neutral och hela bilen protesterade när jag försökte lägga i en växel.. Fick väl upp luren och ringde bilens ägare... Det visade sig att man kunde fixa det genom att trycka in foten under kopplingen och trycka upp den igen....  Rasande bra bil det där.. Precis innan hade bromsarna lagt av i en brant nerförsbacke.. Fick pumpa 3 ggr för att över huvud taget få en reaktion från bromsarna...

Sen fick jag köra och tanka och köpa motorolja... Jag och väninnan måste ha sett rasande trevliga ut idag, för killen bakom disken erbjöd sig att fylla på olja till mig.. Klart han fick *skratt* När han var färdig, sa jag "Och jag har betalat och så..?" Då sa killen att jodå, allt är fixat och vi var otroligt välkomna tillbaka.. Är det normalt? Snacka om service och trevlig personal *skratt*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0