*vill*

Jag vill så mycket.. Har så mycket energi.. Vill jobba.. Frustrerande.
Att för första gången inte bara ha en massa utbildning, utan att
faktiskt vara utbildad till något. Och sen inte få jobba...
Jag älskar att plugga.. Att lära mig saker... Men allt jag 
tycker är kul och är duktig på är bara slöseri...                
Man BLIR inget. Man tjänar inga pengar på det.             
Att prata, argumentera, filosofera                                       
och problematisera.. Skriva.. Uttrycka mig..                     
Att babbla, som min mamma hade sagt *S*                   
Mår jag bra, så är det saker jag kan..                                
I synnerhet om det är ämnen jag tycker är intressanta.

Men vi får se vad som händer.. Mitt liv brukar ändra skepnad
rätt drastiskt under de perioder jag är frustrerad och saker inte
går som jag vill... Har en annan idé som har börjat gro
i den där grå massan som yrar omkring bakom pannbenet.
Har börjat slänga ut lite bete nu ikväll, så vi får se om det nappar.

image15


Kisses / t8

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0