Fredag..?

Är det fredag idag?
Jo, så är det nog...
Då ska jag hämta mina barn i eftermiddag.

Sitter här och flummar till Kelly Howell
zzzuuuuummmmmm... Gamma, Beta, Alpha, Theta och Deltavågor..
Hjärnmassage...

B var inte riktigt nöjd med vad jag hade skrivit om dialektsamtalet.
Vi hade inte uppfattat det på riktigt samma sätt,
så han tyckte inte att jag beskrev det rätt..
Det är faran, när man ska återge ett samtal, till viss del.
som inte är inspelat, så man kan höra exakt hur det gick.

Vilket  antagligen inte hade gjort någon större skillnad,
eftersom jag misstänker att han inte uppfattade vad jag sa
när vi pratade ändå...

Och där har vi ytterligare en punkt,
som gör honom helt underbar.
Det märktes att det störde honom, att jag hade skrivit som jag gjorde.
Men han blev inte arg, eller började sura eller nåt.
Han talade om att jag inte hade skrivit som han ville,
jag tog åt mig informationen, och sen var det bra med det.

Men det får mig att åter en gång känna,
att man BARA ska skriva om saker man själv kommer på,
och känner att man vill skriva om...
Eftersom jag publicerar, och sen bara rättar direkta stavfel.

Uhh.. Jag är trött...

Kommentarer
Postat av: Maja

Tror du? Ja, alltid skönt med fler som kan svamla på-

2008-04-04 @ 08:34:01
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: maja

Det har du faktiskt rätt i!

2008-04-04 @ 08:42:36
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag är så himla glad för din skull =) Du och B verkar så söta tillsammans.

Men det där med inspelade samtal tycker jag borde finnas på riktigt. Jag är helt galet usel på att återge historier eller bara meningar folk har sagt. Det brukar sluta med att jag pratar om nåt helt annat än vad som verkligen hände :P

2008-04-04 @ 09:16:51
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: joel

ojojoj.. det verkar som dina tankar går på lsd idag...

ska vi helt enkelt göra så att jag i fröväg ber om ursäkt för mina nöästföljande sex stavfel..

ursäkta, sorry, prosit, inte meningen , jajaja, förlåt..

sådär..

och skrivkramp? jag! Ha!....

ja...

hehe

2008-04-04 @ 09:17:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0