Guten mörgen.

Tog mig sovmorgon idag..
Hade egentligen inte tänkt göra det,
men med tanke på att klockan nog var närmare 5,
innan jag somnade, så kändes det som läge,
att åtminstone sova till 7.15.

Ibland beundrar jag killars förmåga att somna fort.
Jag hade ett ex, som kunde somna på kommando.
Han hade TV i sovrummet, och en gång när vi låg
och tittade på TV, sa han att han skulle sova i pausen,
så om jag kunde väcka honom när reklamen var slut.
Och jag skojar inte..
I samma ögonblick som kanalsiffran i högra
hörnet, försvann, så sov karlen.

2 ord... "Hur faen??"

Nu ska jag på sopjakt. I Bs källare.
Har lovat ta med mig Bs plast, metall o.s.v
som ska till en återvinningsstation...
Jaja, inte för att jag är snäll...
Pantplaskorna får också följa med.

Jag har lyckats hitta byxor, jacka och nyckel,
som ska lämnas tillbaka på "jobbet",
så jag slipper stressa med det i.a.f..

Och så ska jag tvätta i eftermiddag..
Asball... NOT!

God morgon.

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

oj,12 år förstår du blev nostalgisk.
jag har jättesvårt somna om..men mannen kan somna om hur lätt som helst..å jag vill helst ligga o prata om kvällarna ..men icke.
jo jag har med varit lite sådär med att blogga..men jag tror de är för man är trött...åå du..nu är våren här ! nu blri vi snart pigga som små...ja,jag vet inte vad...busungar kanske.
ha de bra.
kram

2008-04-15 @ 08:21:27
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: joel

haha, hade en kompis i lumpen som hade mild narkolepsi.. han somnade stående, gående, springande, hoppandes.. sjukt kul.. läskigt vid skarpskjutningar dock ;D

och apropå inlägget under.. Har samma känsla, har liksom lite bloggstopp.. Har aldrig haft såhär svårt att komma på inlägg..

vet inte vad det beror på.. jag kanske borde pausa...

2008-04-15 @ 09:33:38
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0