Jag blir så trött...

Att myndighetspersoner aldrig kan lära sig att öppna käften och KOMMUNICERA.

Nu har jag utan att få veta det i förväg, bytt socialsekreterare...
Vilket ju KUNDE ha inneburit att jag SJÄLV hade informerat den nye om läget,
om nu inte den gamla var kapabel att göra det själv.

Men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄdå...

Först gör vi avslag och SEN talar vi om att det är för att
nypuckot inte vet vad i helvete han sysslar med.

Så bara för att de jävla idioterna inte kan öppna käften,
så ska jag klara mig, mina barn OCH min sons födelsedag på 809 kr.
Och OM jag nu vill ha mina pengar, vilket jag ju såklart MÅSTE,
så måste jag överklaga...
Vilket innebär att bara för att de jävla pissruskorna har gjort fel,
så om jag har otur, så blir ALLA inkommande pengar från soc, låsta i 6 månader.

Jag ska börja på högskolan.
Jag ska ta reda på vad man behöver för utbildning för att bli deras chef,
sen ska jag tamigfan, slå mig fram till det jobbet och
göra deras liv till ett rent helvete.

Förlåt mamma, för alla mina svordomar,
men det är bloggen eller socialsekreterarens öra...
Och väljer jag örat, får jag väl ALDRIG mer några pengar från dem.

Jag sanningsenligt och från djupet av mitt hjärta,
HATAR dagens Sverige. Fredrik Reinfeldt
och hans satans kollegor kan suga pungsvett.

Och för den som tänker att det är väl inte regeringens fel,
JO det är det, för det var de jävla idioterna som ströp pengarna
och satte mig hos soc från början.

Och så undrar de varför självmordsantalet går upp i Sverige.

Kommentarer
Postat av: ullrika

Jag förstår att du är förbannad t0tta, men... ja.

Hoppas det löser sig så att din son får en bra födelsedag!!

2008-04-01 @ 19:41:41
URL: http://akirllu.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0