Men how nice...

Kommer in i datasalen och här sitter två stycken..
De sniffar, snörvlar och hostar...
Vi talar inte högfärdshosta, här inte.. Nähänä..

Här talar vi slemmig, sjuk, antagligen feber,
jag-planerar-hosta-upp-mina-lungor-inom-tre-minuter-hosta.

För fan folket.. Är ni sjuka, så GÅ HEM...
Sitt inte här och smitta mig..
Jag har tillräckligt med bekymmer ändå,
utan att jag ska behöva bli sjuk OCKSÅ.

Det räcker att denna dagen, redan bjuder på huvudvärk..
Det räcker MER ÄN VÄL, tack ska ni ha.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, glad för det lilla, sa du?

2008-04-02 @ 09:04:50
URL: http://trasi.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0