Men nänänä

Kollade papperna ordentligt nu på morgonen.
Jag har fått extra pengar för att jag hade mina barn..
Men jag har fått avdrag för ogiltig frånvaro....
Eftersom jag hade mina barn...

De har tänkt sig att mina barn ska sitta bredvid mig
8 timmar om dagen och sy tvättsäckar??
ELLER VAD F*N HAR DE TÄNKT SIG???????

Och NÄNÄ!!!
Inte f*n får jag några 42 kronor i timmen, inte...
NänänänäNÄ.....

Jag får otroliga FJORTON (14) kronor i timmen.
Då har vi ändå räknat in EXTRA PENGAR FÖR BUSSKORT.

Detta är så sjukt, så det finns fan inte.

Jag tror de VILL att man ska dö..
Om man dör av svält, fryser ihjäl p.g.a man inte kan betala elen,
eller om man gör pinan kort och tar livet av sig.

Well, Reinfeldt... Då kan du få äran att avliva mig personligen.

Och JA, jag MENAR AVLIVA.. Inte mörda..
För bevisligen ses jag ju som ett djur och inte som en människa...

Japp. Jag är bitter som fan, just nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså... jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser dina inlägg, så jag kör lite på båda.

Joel hälsar ett *ASG* .. :)

2008-04-02 @ 14:16:48
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Lyssie

MEN VA FAN :( HELVETTE...jävla systemskit!!! åååh jag blir så arg för detta... hur fan kan de göra så... va fan det e ju inte klokt för guds skull (som om ens gud lyssnar) åååååååååååååh...

2008-04-02 @ 17:23:27
URL: http://alyssas.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0