Molmoe no like t0tta

Hmm.. Staden Malmö, tycker inte om mig...
När jag skulle ner på utbildning,
tog jag rätt avfart från motorvägen,
men fick hjärnsläpp och svängde av i SeGekarusellen.
Starkt jobbat.. Fick snurrat runt och klöddat,
så jag hamnade till slut på Lundavägen.
Det är parallellgatan till den man kommer på
från motorvägen..
Där jag BORDE ha kört.

Idag, tog jag fel avfart från motorvägen.
Tänkte först att jag skulle köra efter Turning Torso,
eftersom jag inte hade en susning om var jag var,
men då hamnade jag i östra hamnen.
Inte riktigt rätt alltså...
Tror aldrig jag har varit där förr.

Så jag vände och hittade en skylt mot centrum..
Och kommer ut..
Jo, mycket riktigt....
På LUNDAVÄGEN IGEN....

Malmö hatar mig, men Lundavägen gillar mig nog skarpt.

Kommentarer
Postat av: ullrika

kan du inte kränga ut en gps av dammsugarföretaget?

2008-04-23 @ 00:44:49
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: ullrika

"mindre dragen skatt"?! nää? du menar nog nåt annat väl?

nu måååste jag sova..
go'natt kompis!

2008-04-23 @ 01:03:53
Postat av: Lilla Mamma

Vilket fantastiskt tips av ullrika, klart dom ska hålla er med en GPS, på dom bara!!!!

2008-04-23 @ 13:27:20

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0