Nej, nope, njet...

Det här var en lite udda vändning.
Jag har haft alla möjliga känslor för det här jobbet.
Glädje, rädsla, jag har varit ledsen, uppgiven, likgiltig och sur..
Men....
Nu är jag arg... På mig själv...

Jag har gjort 6 visningar utan att sälja...
Va fan? Seriöst...

Detta är en maskin som i stort sett säljer sig själv.
Jag har sålt 3 stycken på 1½ vecka,
och jag är helt grön.
Killen som började 3 dagar innan mig, har sålt 4 st.
Han är också helt grön.
Det säger en hel del om vad maskinen går för.

Därför är 6 osålda visningar, inte acceptabelt... Inte ett dugg.

Jag har sagt till på skarpen att jag vill se en demo,
med någon som vet hur det ska gå till.

Någonstans missar jag ju uppenbarligen ett steg i ledet
som visar hur strålande maskinen är.
Skärpning krävs. image401

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0