No rest for the wicked.

Juhupp.. Idag ringde min mentor.
Hon hade fullt upp igår.
Så hon ska dema för mig imorgon istället..
Och jag ska köra ner till Malmö och hämta 2 maskiner snart.
Jag måste ju skriva på, för att få ut dem.

Gillar inte riktgt det här med att ligga och flå ner till Malmö,
stup i kvarten... Det KOSTAR... Och det kostar ur egen ficka,
tills man får lön... Min egna ficka, är rätt tom om man säger så.

Vilket ju vittnar om vilken bra maskin, det faktiskt ÄR...
Hade jag haft minsta lilla tvekan,
eller missnöje med den, så hade jag vänt i dörren
första dagen.
Skulle ALDRIG sälja något jag inte kan stå för,
eller inte tror på. No way.

Kommentarer
Postat av: www.dentatuerademamman.com

Har du koll på att du får reseersättning och sånt sen? Vad händer om du gör massor av hembesök utan att kunna sälja? Får du betalt för tiden du lägger ner i alla fall eller är all din lön provisionbaserad?
Nu lät jag som en riktig mamma va! :)

2008-04-22 @ 16:21:56
URL: http://www.dentatuerademamman.com
Postat av: emmalimamman

det var det där här ovanför jag egentligen ville fråga.. men inte vågade ;)

2008-04-23 @ 00:46:34

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0