Nollad

Ummmmm....
Jag är tom...
Jag är inte arg.
Inte sur.
Inte glad.
Inte irriterad.
Inte upprörd.
Inte nedrörd.
Inte humoristisk.
Inte filosofisk.

Fick äntligen tummarna ur och gjorde After Eight-pannkakor.

Såg "The Butterflyeffect"... De har ändrat slutet på filmen.
Det gamla slutet var bättre.

Det påminner om filmen "Demolitionman"...
I en version av den filmen, äter Sandra Bullock och Sylvester Stallone
på "Pizza Hut" och i en version äter de på "Taco Bell"..
I övrigt, är det samma film...
T.o.m maten de äter på Pizza Hutt/Taco Bell, är samma.

Till alla som använder uttrycker "CP" om negativa saker,
i tid och otid, vill jag bara tala om att "CP" är officiellt utbytt till "AVP"
För till skillnad mot en CP-skadad person, så ÄR AVP, fullkomigt urblåst,
inte läskunnig, klarar inte skriva ett sammanhängande inlägg,
och i hemlighet importerad direkt från "The Twillight Zone".

Kommentarer
Postat av: joel

hehe, det var ett missförstånd bara, men det är löst nu.. min humor kanske är lite suspekt ibland, speciellt i kommentarerna ;D

och haha, antar att du kommer få i all aall en Arg jäkel på dig för det här inlägget.. haha..

och barn? Barn? BARN?
AAAAH!!! *skriker och springer mot horisonten*

2008-04-13 @ 04:43:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

HAHAHAHA!!!! där slog du huvudet på spiken, (eller ja, det gjorde du ju inte. För det hade gjort ont. Men ja, du fattar)

Fast hon börjar nog googlesöka AVP snart också ;D

och då åker du dit...!

2008-04-13 @ 05:51:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Hanna

JA! Åh vad skönt det är att ha begåvade läsare :)
Poängen är liksom att man KAN dansa i jeansen, och göra alla dessa krångliga steg. något i stil med "Ingenting är omöjligt".

Vad tycker du? Är det för långsökt?

wtf? har de ändrat slutet på butterfly effect? :S jag vet bara om den att han går in i mammas mage och stryper sig själv innan födseln. Vad händer annars?

2008-04-13 @ 09:19:56
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0