Pha...

Sitter här i godan ro och söker jobb...
(Jo, faktiskt, även om jag kikar in här var femte minut.)

Lyssnar på meditationsmusik, är tröttare än f*n..
Bara lullar och kämpar för att hålla ögonen öppna...

Så slutar datorn visa bilder.. Men VAHH??
Kan inte lämna kommentarer,
eftersom koden man ska skriva, ju står i en bild..
Kan inte se bilder i bloggar...
Kunde inte ens skriva ett inlägg, upptäckte jag...

Då fick det vara nog..
Nu är datorn omstartad..
Så kan man ju inte ha det.

Men jag ska ändå inte klaga FÖR mycket,
trots att jag är svensk och det ligger i mina gener...
De har bytt uppkoppling här,
så nu är nätet 6 ggr snabbare än innan...

Det är så snabbt att det buffrar direkt på YouTube..
Inget lagg ALLS..
(vilket jag ju naturligtvis inte vet något om,
eftersom jag precis som jag inte bloggar,
NATURLIGTVIS inte sitter på YouTube heller.)
 [smiley_84]

Kommentarer
Postat av: joell

hmmm... vilken jobbsajt sitter du på.. du lär ju ha läst om samma jobbannonser 22000 gånger för så snabbt uppdateras väl ingen jobbsajt...

och det är väl bra om folk är förkylda, då an du gå hem och slippa skiten ;D

hehe

tack för stavningen......besserwisser ;D

2008-04-02 @ 09:44:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0