Så var det tisdag

Där ser man..
Det är inte bara jag som har tappat blogglusten.
t.o.m Joel, som har blivit så populär, på så kort tid,
har liksom inte heller fantasi till att vitsa till det.
Det är kanske just det som är felet.

Vi som bara skriver om vardagen och inget speciellt,
har pressen på oss att vi måste vara så förbaskat roliga jämt.

Och även om jag ju såklart BORDE kasta mig på golvet,
sparka och skrika, i ren protest som en annan 3-åring i trotsåldern,
åt att Joel funderar på en paus i bloggandet,
så kan jag inte..
Jag förstår honom helt enkelt.

Själv KOMMER jag ju att pausa ett par dagar,
även om det inte är frivilligt.
Jag ska ju iväg på utbildning, och även om B
säger att de brukar ha tillgängliga datorer med internet på hotell,
så kan man inte vara säker.

Och kostar det extra pengar, så är det ju kört.
Såna har jag helt enkelt inte.

Nu har jag i.a.f varit och lämnat kläder och nycklar.
Misstänker att B image413 fortfarande ligger och sussar.
Även om han somnade en bra stund innan mig,
så somnade han ju inte direkt tidigt, han heller.
Och jag ska ju inte beskyllas för att vara pigg.
Även om jag häller i mig morgonkaffet nu,
så jag piggnar kanske till snart. (eller inte)

Hade jag inte haft tvätt kl 13, så hade jag gääärna kört
dit och krupit ner... Jag kommer ju inte träffa honom heller ons-fre.
Och sen kör jag direkt från Malmö och hämtar barnen på fredag.

Så om han inte kommer ner till Malmö och hälsar på,
så får jag inte träffa honom på 3-4 dagar.
Har jag ens varit utan honom så länge nångång?
Tror inte det faktiskt...
Kommer jag sakna honom? UTAN tvivel.

Nu ska jag gå ner och kolla så jag har rätt tvättid...
Det vet vi ju hur bra det brukar bli med den saken och mitt minne.

Kommentarer
Postat av: Pappa C

Jag tror att vi finns kvar även efter ett par dagars andrum... :)

2008-04-15 @ 12:57:14
URL: http://www.pappac.se
Postat av: joel

hmm... ja det är segt alltså...

inte blir det bättre av att det är lunchstängt överallt... är det aldrig middagsstängt?

hmmm

ny utmaning ute...

hmm

det här blev ett hmmm:ande inlägg....

hmmm

ja, jag vet, inte inläggg... kommentar!

2008-04-15 @ 14:49:41
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

vilka dagar är utbildningen?

2008-04-15 @ 14:50:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: EgoElin

Ibland ä man verkligen inte bloggsugen..å ibland ä man helt bloggalen. Du får nog suget tebax efter pausen =)

2008-04-15 @ 14:55:49
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: EgoElin

Ibland har man ingen blogglust allt å
ibland ä man heelt gaalen. Du får nog suget tebax efter pausen =)

2008-04-15 @ 15:07:24
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: EgoElin

Oops..de första kom visst iväg utan min vetskap =)
Naae..världen går inte under..men dä skulle va tråååkit=)

2008-04-15 @ 15:17:37
URL: http://egoelin.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0