Såpp typ

Har liksom lite, tappat bloggsuget...
Kan liksom inte komma på något att berätta.
Maten blev god, magen blev mätt,
och t0tta vill fortfarande ha glass.

Han som intervjuade mig, ringde idag
för att höra så att jag är frisk och att jag
faktiskt dyker upp på onsdag.

Har letat upp "jobb"kläderna och ska lämna in dem imorgon.
Det kom jag på innan ikväll.. Hade jag helt glömt bort.

Borde väl klubba ner B och släpa in honom i sängkammaren,
i håret, så man kommer i säng i hyfsad tid...

Uhhh, t0tta vill *cesur* med B..
*BOINK*
*släääääpa in*

Så..Fäääädi.... ZzZzZzZzZzZzZz

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Jag borde ha somnat för längesen egentligen jag oxå. Men va tuusan..jag har bloggar å läsa :D

2008-04-14 @ 23:33:29
URL: http://egoelin.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0