*skeptisk*

Hmm.. Ringde killen med pengarna nu.. Från skyddat nummer.
Och fick tag i honom..
Har ringt honom tre ggr tidigare, med oskyddat nummer,
men då har han inte svarat.
Han har skickat SMS, påstår han, men det har inte kommit något.
Jag har skickat till honom,
men han har inte fått mina SMS, hans telefon har inte ringt,
communityt där vi brukar chatta, har också lyckats
radera mina mail.

Är jag paranoid om jag säger att han är så full
av bullshit att det hade sagt "splatt" om man hade petat på honom?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har jag missat något viktigt nu? :S vilken snubbe med pengar?

2008-04-11 @ 12:57:16
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Annika, varierande beroende på skomodell*S*

Hmmm, funderar på om det är nån jag känner detaa???*S*

2008-04-13 @ 22:18:39

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0