Tondöv tonfisk, eller bara taktlös?

Idag blir det tonfisksallad till middag.

Hade tonfisk (nej, jag vet att det inte är politiskt korrekt att äta tonfisk,
men det skiter jag i, för det är GOTT),
majs, ris och ägg hemma...
B ska komma och hämta mig och har inte heller ätit,
så han tar med sig gurka, tomat och sparris.

Jag ÄLSKAR tonfisksallad.

Jag är så hungrig att jag är snurrig, skakig och svettas.
Mitt blodsocker, ligger JÄÄÄÄKLIGT lågt just nu.

Nej, jag har inte diabetes..
Min kropp har bara blivit bortskämd med att äta både frukost och middag,
var dag, (Bs fel)
och eftersom jag inte har ätit något ALLS på hela dagen,
så är min mage, mitt blod och resterande delar av kroppen,
som är beroende av näring (alltså alla) redo att mordhota mig
om jag inte fixar lite kolhydrater och annat smått och gott,
RÄTT j-a omgående.

Nu är äggen färdigkokta och jag kan inte göra mycket mer,
förrän B dyker upp med resterande ingredienser,
så nu ska jag hoppa in i duschen.

Ps. Jag har absolut inget annat syfte med min rubrik,
än att poängtera att ord är kul.
Jag förolämpar alltså INTE tonfiskarnas musikalitet,
eller sociala kompetens.

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

va ett tag sen jag kikade in till dej så nu kikar jag lite..kul me massa bilder..:-)
jag är eg för slö för att skriva men jag gör de ändå för jag ville säga hej..hej.
nu ska jag sova.
natti

2008-04-14 @ 22:41:19
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Joel

hehe.. jag läser inlägget och ser nog det som ett hot mot tonfiskar existens ;D jag har ring rädda tonfik-linjen och anmält din blogg ;D

hehe, ett fördomar inlägg alltså.. ska klura under dagen., men sant, det är kul, där finns potential.. ska bli :D

2008-04-14 @ 23:48:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0