Atjo

Fick en nysattack igår, och sen dess vägrar näsan
sluta rinna... Som att öppna en kran ibland.. Bokstavligt talat.
Det är precis som nån j-el står och häller vatten ur näsan...
Fattar ingenting. Jag har inte feber eller är sjuk i övrigt,
förutom värk i överkroppen. Och snuvan har gett mig huvudvärk.
Men som sagt.. Jag är inte sjuk..
Jag upprepar.. Fattar nada.

Någon som har tips på vad det kan bero på?
Har aldrig varit med om nåt liknande...

Hmm..
Kroppen som protesterar mot att B har åkt iväg, kanske? *flinar*

Kommentarer
Postat av: Marie

Är det ett o du har utelämnat i j-el??? ;-}



Kan det vara allergi du har skaffat dej?



Kul att du uppmärksammar en sådan detalj som ljusstaken på väggen, det är ett "hemmabygge" så den finns bara i ett enda exemplar.

2008-08-15 @ 12:10:44
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: ullrika

hade också gissat på allergi. mot att va utan B(irger?)!

2008-08-15 @ 21:57:35
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0