Attans

Jag köpte ett par jeans till min dotter
för ca 4 år sen. De var satt tight, redan från början,
men de har ändå passat.. Ända tills idag...
Min dotter har alltså haft samma jeans,
sen hon var 5 år (fråga mig inte HUR, för tösen har växt).

För min del, innebär det att jag måste köpa nya till henne.
Vilket jag egentilgen inte SKA, eftersom pappan
får både underhåll och barnbidrag. Men han har aldrig
köpt ett enda plagg, till någon av barnen, som
de ska ha hos mig.. Inte hans problem, säger han.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh usch, han låter som en riktig 10-poängare din dotters far. Får jag säga sånt?! Det finns riktiga stolpskott alltså.



Ja, det finns ungefär inget mysigare än levande ljus, helst så många som möjligt! Jag tyckte vi hade många, (22 st i vardagsrummet, jag räknade :) ) men du vinner ju lätt den tävlingen då :D

2008-08-23 @ 14:56:29
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Så du menar han förvägrar sin dotter, sitt eget kött och blod kläder ?

2008-08-23 @ 20:40:41
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Annelie

Se till at du får halva barnbidraget eller hela om dom bor hos dig. Det har man ju rätt till.

2008-08-25 @ 18:18:11
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

nån slösfia är du då inte kompis?

fast kanske är det ändå att dra konsumtionstrotsen en smula till sin spets?



:)

2008-08-26 @ 23:01:06

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0