Igår

Igår var vi på 80-års-kalas, jag och B.
Det var ett par vänner till honom som fyllde 40.
Jag gillar fortfarande inte fulla människor,
men under omständigheterna, måste jag säga att
jag hade rätt trevligt ändå.

Läste ett SMS kl 00.30 att jag hade en 10-visning idag..
Det gjorde mig ju inte speciellt glad, måste jag säga.
Vi kom dessutom inte hem och isäng förrän klockan var nästan 4.
 Och så upp kl 8.. Jippi... Not...

Men jag har gjort två visningar idag, i.a.f...
Och sålt en maskin på var visning.
Vilket jag tycker är rätt kaxigt med tanke på att jag
varit ifrån demandet, i över en månad
och inte sålt sen 1800-talet.

Tusan.. Det var nåt jag skulle tala om
Kan bara inte komma på vad..
Jaja, det kommer väl...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hur blev det fick du gå hungrig??

2008-08-10 @ 21:53:20
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Wille

Det har du helt rätt i fulla människor har jag också väldigt svårt för, Personligen dricker jag nästan inget kan bli en öl eller lite vin. Vid något enstaka tillfälle kan trots allt även jag bli full men jag för söker hålla stilen.



ha en bra dag

2008-08-11 @ 12:00:44
URL: http://bt.wilens.se/#
Postat av: ullrika

grym du är säljarn!!



kul med kalas man slipper betala och fixa själv... ;)

2008-08-11 @ 15:32:53
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0