Meeeeeeeeeery onsdag... Öh? *S*

Ni vet den där känslan man hade när man var liten?
Den där man fick i magen, dagarna innan julafton...
Eller dagarna innan man skulle resa med klassen till Liseberg...

Den där, när man är så nipprig att om det hade funkat,
så hade man sprungit så fort att man hade hamnat i framtiden.
Precis där och då, där man ville vara.

När man smög upp på kvällen innan julafton och klämde på paketen..
Eller när man tyckte föräldrarna var tortyrmästare, för att de
tvunget skulle äta INNAN man fick öppna julklapparna.

Well.. Så känner jag mig nu.
B kommer hem i övermorgon...
Hade det inte varit för att han har tagit med sig sängkläderna,
så hade jag nog legat där och sniffat på hans kudde nu.
Jag t.o.m drömde om honom inatt.

Hahaha, stackare...
Man får hoppas att han tycker lika mycket om mig,
som jag tycker om honom. Annars får han väl panik när han läser detta.

Jaja, jag vet att man behöver egentid och allt det där..
Men just nu skiter jag i det, för jag saknar honom SÅ J-A mycket.


Kommentarer
Postat av: Wille

God morgon vännen



Visst är det en härlig känsla att sakna och tycka om någon så man nästan blir tokig.



Ha en bra dag

2008-08-19 @ 06:37:21
URL: http://www.wilens.se/btw/
Postat av: Nilla

Ha ha tänkte precis fråga om gubben kommit hem men fick svaret i ditt inlägg...ska bli skönt va...ha en bra tisdag

2008-08-19 @ 08:11:28
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

hi,hi du är bara för gullig.



tack för dina mörkräddsknep..de behövs för både mej o barnen...jag har nog lätt för att skrämma upp mej..



nu sitter jag o gör en inköpslista..i morgon kommer ju barnbidraget!!!!!!!!!!!!!



kram

2008-08-19 @ 17:29:18
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

å vad jobbigt de är me pengar..tänk om man ändå kunde vinna på triss...



ja du de manliga psyket vet jag inte så mkt om..vet bara att jag funderar absolut mer än vad mannen gör..skratt..



kram

2008-08-19 @ 17:46:54
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sover på en viss killes kudde fortfarande..å dä ä två år sen jag såg han sist. Dä känns sådär Vissa sätter sina spår :O ett tag ville jag bränna upp den..men dä klarade jag inte av..iiih.



Å vafasen, kudden ä ju skööön!

2008-08-19 @ 22:09:40
Postat av: EgoElin

oj dä va jag som skrev innan, jag vet inte om mitt namn kom mä :D

2008-08-19 @ 22:10:16
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: ullrika

du girlie, försök fokusera på roliga saker nu! han kommer ju snart! sakna inte så förbaskat, du måste ju kunna leva utan honom i din apseluta närhet också!!



skittrist råd, jag vet. men jag kan inte låta bli. du verkar så deppig. att va kär ska inte va deppigt! det ska va himlastormande!!



krams!

2008-08-20 @ 00:02:02
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0