Söndagsfunderingar.

Har lite funderingar, på om jag skulle försöka
ta mig lite sovmorgon till...?
Inte för att jag tror att barnen tillåter det,
men lust, har jag.

När jag går upp sen, måste jag ta itu
med köket. Vi körde ju till B direkt efter
tårtbaket igår... Plus att sonen har bakat muffins nu..
Behöver jag tala om att köket ser ut som ett
bombnedslag? Och då var ändå ALLT diskat igår...
*S* Jaja.. man måste väl får röra sig...
Och med regn utomhus och
diskmaskinslöst inomhus,
så får man räkna med en del disk.

Uh.. Dottern har fått tag i en DVD,
med klipp från Idol 2004-2007...
Tror den har gått 10 ggr sen igår morse...
Blir man trött i huvudet eller?
Jag gillar Idol, men SÅ kul är det inte.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tårtan såg iaf ut att vara god! Och äter man riktigt fort så ser man inte hur den ser ut :)

2008-08-25 @ 13:33:00
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har inte heller någon diskmaskin. Sambon propagerar för att vi ska införskaffa papperstallrikar och plastmuggar. Jag tycker det funkar rätt bra, han diskar - jag ammar :D

2008-08-26 @ 12:44:56
URL: http://thekattmat.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0