Wow!!

I filmen Grease, så i slutet säger någon, nåt i stil med
"If this car were any nicer, it would fly"
och sist i filmen, lyfter ju bilen...

Jag kan bara göra om meningen...
If I was any more in love, I would fly.

Seriöst...
Mannen hade inte kunnat vara mer underbar,
om han så hade varit nationellt helgonförklarad.
Senast idag, har han inte bara räddat mitt förstånd,
utan även mitt jobb.

Om jag inte tackar honom tillräckligt,
så är det helt enkelt för att det inte går.

Jag har alltid tänkt att jag har nog varit ond
i ett tidigare liv, och detta livet är mitt straff...
Nu måste jag tänka om.
Well.. NÅT rätt måste jag ha gjort,
eftersom jag har träffat världens,
i särklass, mest underbara man...
OCH jag får vara förälskad i honom...


Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0