*fnissar lite.... eller rätt mycket..*

Hihihihihihi... Måste bara berätta...

Jag har aldrig riktigt förstått det här med att glo på det motsatta könet.
(Alltså.. Kroppen på folk, inte könet i sig såklart.)
Alltså, visst kan en tjej vara vacker att titta på...
Ibland.. Kanske... Men ärligt talat... Killar är rätt fula...

Men nu har jag hittat ett undantag...
Tro det eller ej, men det handlar faktiskt om B.
Han har VÄRLDENS sötaste rumpa.
Oavsett om han har jobbyxor, jeans eller joggingbyxor,
så kan jag inte låta bli att titta...

Och hade gärna bitit också...
Kan kanske vara riskabelt dock *skratt*

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Iiih..läbbit mä jordbävning..dä ä ju sånt man bara hör om :O



Jag spanar på pöjjkar ständigt å jämt jag ;) speciellt på armarna.. grrrr.

2008-12-16 @ 11:28:45
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Det jag först kollar på är ögonen, dom är själens spegel.

2008-12-16 @ 20:08:02

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0