Hmm??

Hmm...
Jag har nog en egen Richter-mätare här hemma...
Jag kunde inte somna om, efter att klockorna ringt
kl 3.40 när B skulle upp, så efter ca en timme,
gick jag upp och istället. Hade legat och blivit
sugen på pannkakor, så det fick jag ju göra.
När jag skulle smälta smör i micron,
så fick den strömavbrott.
Bara sådär.. Inget annat stannade.. Bara den.
Så 30-45 minuter innan skalvet,
så flippade min micro.
Har aldrig hänt innan, så visst undrade man VARFÖR.
Och visst kan det vara inbillning,
men nu efter skalvet, så kan jag inte låta bli att undra
och det inte har nåt samband ändå.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackas mikro!

2008-12-16 @ 18:39:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ullrika

du är en av dom skåningar som jag tänkte på imorse när jag hörde om skalvet. jag kommer ihåg när det skalvade hos oss för en sisådär tolv-femton år sen. det lät som ett tunnelbanetåg passerade i källaren typ. rätt coolt. men lite obehagligt. fast i efterhand mest coolt. man är så liten på jorden liksom. fy tusan för att bo i Tokyo eller San Fransisco.

2008-12-17 @ 00:07:42
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0