Datorlös(s)

Har varit utan dator sen i förrigår..
Den har varit ockuperad av en samling andra.
Sorry.

YEY!! Joel la in kommentar #800
*fanfar*


Själv funderar jag till att göra det till en sport att MISSA alla nummer på
hans sida.. Har ju lyckats missa alla viktiga nummer hittills,
på något mirakulöst sätt.

Ska ta mig hem sen och leta upp ett bra
filmredigeringsprogram, som min dator orkar sen.
Filmade B både när han spelade och sjöng igår.

Måste ju ha ut det på YouTube så jag kan lägga in det här
*ler stort*

Ska försöka leta upp Bs bärbara och smälla in ett längre inlägg ikväll.
Den har varit på villovägar sen igår.. Ut i garaget, tror jag.

Jag har hemlängtan..
Inte hem till lägenheten från B.. Nänä...

Jag har förflyttats till Norrland..
Vi är 5 stycken i huset.
Jag är den enda som pratar skånska.

Bs lillebror är här. Han bor i Köpenhamn,
men pratar norrländska precis som B.
Skitrolig människa..

Men efter festen igår,
stannade det kvar två göteborgare,
och de SLUTAR ALDRIG PRATA.
Jag lovar..
De babblade enda till sitt sista vakna andetag inatt,
och de babblade sitt första vakna andetag.

De babblade genom hela min frukost,

och fick mig att nästan springa ifrån bordet,

och de babblar nu...
Sanslösa.

Precis vad man vill ha när man är sjuk.
Ett evigt, fullkomligt ointressant malande,
som inte stannar upp en enda sekund.
*trött i huvudet*

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. B drar ut dem i garaget nu,
och de ska snart köra iväg. B undrade om jag ville med.
Med de två i bilen? NEJ tack. *stönar*

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nu gick de.. Tyssssssstnad *njuter*

Hmm.. Det var nåt mer jag skulle skriva om....
Men deras malande fick mig att tappa bort det.

Aja, det kommer väl sen.


Kommentarer
Postat av: Scream and Shout

Haha pfft! Han har charmen. Och även om han kanske inte är världens snyggaste i mina ögon längre så måste han vara med på listan eftersom att jag var dökär i honom när jag 15år. Fan.. det var 4år sen. Tiden går snabbt :O

2008-02-17 @ 15:09:01
URL: http://screamandshout.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0