Hertiginnan Anne af skitsnack


Jag brukar hålla mig rätt oberörd av bloggare jag inte gillar.
Går helt enkelt inte in till dem och tittar.

Nu såg jag en som hade kommenterat hos Joel
och tyckte att han skulle gå in och kolla på hennes sida,
om nån omröstning gällande dem på "Mest aktiva"-listan.
Joel brukar ju ligga där, så jag gick in för att kolla omdömet om honom.

Först möts jag av en rubrik som deklarerar att hon minsann har
7000 unika besökare i veckan och är guld värd för företag och
en massa blaha om hur j-a bra hon är..
Hon kallar sig t.o.m "mäktig" ett antal ggr i bloggen.

Sen hittar jag inte ett pip om Joel...
Jag kan också attackera 7000 unika individer med nåt lockande
skitsnack om vad som ska finnas på min sida om jag vill.
Men jag gillar inte att lura folk.

Och eftersom hon nu är så j-a "mäktig"
så tänker jag lägga ett omdöme om HENNES blogg.
Den suger så illa, att jag inte ens tänker länka till den.
Bara en massa blaj om hur bra hon är, hur känd hon är,
vilka kända kompisar hon har och annat skit.

Hon är inte ens rolig att läsa.

Varför bryr jag mig och varför är jag kinkig nog att gnälla över henne?
Jo, för att Joel inte ens nämns där..
Han är utan tvivel bra nog för att vara värd ett omnämnande,
hos denna självsagt mäktiga kvinna.. Sugga. 
*surar som f*n*
image352

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

1400:- för lite toppning och toning? aaa jag får hålla med dig

2008-02-29 @ 15:40:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha tkr du? jag hatar dom =P

2008-02-29 @ 17:16:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Härligt med människor som är ödmjuka *blink*

2008-02-29 @ 19:39:44
Postat av: Lilla Mamma

De e inte lätt att va ödmjuk
För den som e felfri som jag

Ja längtar så hem till min spegel
Ja blir vackrare för varje da

Och alla som ser mej vill ha mej
Jag e en sjutusan till man

De e inte lätt att va ödmjuk
Ja försöker så mycke ja kan.

Min tjej har stuckit ifrån mej
Hon klarade väl inte att slås
Me alla som springer o skryter
O bultar på dörren förstås
Men sej mej va ska ja med tjej till
Ja har ju mej själv o mår bra
O ska vi va ärliga tjejer
De e bara min kropp ni vill ha

De e inte lätt att va ödmjuk
För den som är felfri som ja

Ja längtar så hem till min spegel
Ja blir vackrare för varje da

O alla som ser mej vill ha mej
Ja e en sjutusan till man

De e inte lätt att va ödmjuk
Ja försöker så mycke ja kan

Ja verkar ibland lite ensam
Men en cowboy är stark som en stut
För om ja skaffar mej vänner
Så blir ja, en i mängden
O då e de slut
En del grabbar har pengar i pungen
Men jag behöver inga kronor i min
Ja tror de har nånting att göra med hur som
Ja fyller in skintajta jeans

De e inte lätt att va ödmjuk
För den som är felfri som ja

Ja längtar så hem till min spegel
Ja blir vackrare för varje da

O alla som ser mej vill ha mej
Ja e en sjutusan till man

De e inte lätt att va ödmjuk
Ja försöker så mycke ja kan

Kanske nåt för vissa att tänka på??!!

2008-02-29 @ 19:47:44
Postat av: Tobias

svar: hehe jo precis, tkr jag med :D

2008-02-29 @ 19:48:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: joel

Wowa Wiwa... Skönt att jag är Joel och inte miss hertiginna af toastolen för då hade jag sat mig ner och skitit på mig direkt ;) (oj va låg humor ;)

Det här var nog det mest partiska inlägg jag någonsin läst. Men eftersom det handlar om mig så känns det ju enbart finemang :)

Och hennes blogg är så usel så man undrar om det är ett skämt, och det roliga var att typ 30 procent svarae i hennes omröstning att henes blgg var den sämsta som fanns. Och det är den fan, den är helt bisarr, på ett helt anat plan. Hon lever verkligeni en fantasivärld.

Underbar dikt för övrigt, all cred åt el mamma

och vem vill väll tänka på logiskt med giftermål, åh nej, sånt därhänder när det händer :)

god natt

ps: det här inlägget kommer jag givetvis slänga in ett eget inlägg om, man vill ju gotta sig i att någon tycker om en :)

2008-02-29 @ 21:09:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Marie

Jag surar med dig. Joels blogg är bland det mest underhållande i min vardag. Jag tror att han tror att jag är ute efter hans kropp eller nåt snart eftersom jag inte kan hålla mig ifrån att läsa allt roligt han har att komma med. Fast vi kan väl dela på honom???

2008-02-29 @ 22:58:30
URL: http://leyaridgeback.blogg.se
Postat av: Aiila

word.

2008-03-24 @ 19:30:44
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Aiila

word.

2008-03-24 @ 19:31:13
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Det konstiga är att du försöker få min blogg till att det är något tråkigt och dåligt men ändå så skriver du om mig.
Något har fångat ditt intresse ändå vilket visar hur motsägelsefull du är. hade du länkat till min blogg skulle din blogg synas på min blogg det ärdärför man länkar till varandra, ärthjärna

2008-03-27 @ 21:11:32
URL: http://veckomagasinet.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0