Hinduistpanna

Jag har skarpa misstankar om att min panna har konverterat.
Från ateism, till hinduism.

Undrar vilken kast, den tillhör?

Överkast, underkast, urkast, eller kast med liten köttbulle?


Sen pizzarejden, ser jag ut som en nybliven tonåring, i nyllet.
Och min panna har lyckats.
Jag har en finne MITT PÅ!

Ont som f*n, gör den också.
Hade den suttit lite längre ner mot näsan och varit lite rödare,
hade jag fått börja måla mig med Henna
och ha pinglande paljetter på kjolen..
t0tta magdansa kanske? Hu, vilken syn *ryser*


Jag har ingen aning om vem, var, när eller hur
det har lyckats, men Bs tangentbord
har fått fullkomligt frispel.


"Shift" fungerar inte och inte å, ä, ö heller.

Så jag får sitta och skriva inlägget i anteckningar
och sen klistra in det i bloggen.


Förstår bara inte riktigt varför det fungerar här
och på andra sajter, men inte på Blogg.se.
Bugg hos Blogg.se kanske?

Hade jag varit förvånad? Knappast.


Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Sätt lite tandkräm på dansken, finnen ska de va på natten så torkar den snart.
Kram

2008-02-25 @ 19:35:06
Postat av: Erik Keding

haha, ja.. fråga den vilken kast den tillhör och återkom sen :)

2008-02-25 @ 22:04:22
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: svintoflickan

Bra bra !! att du lade dej o sooov.
kaffe..äckligt..men säkert bra om man har huvudvärk.ler.
finnar..inte roliga..dom ska ju inte komma efter tonåren..varför gör dom de ändå?
jag ska sova nu...men har som blivit beroende av blogg o att skriva o lääsa.
kraaaaaam o natti natti

2008-02-25 @ 22:26:35
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Hanna

Just det! Precis där! Gratulerar, du vann precis hitta luddet tävlingen. Första pris är en hel påse damm, kan upphämtas när som. Åk bara till Sydney, be taxichaffisen släppa av dig vid fishmarket så är du framme.

Bra att du åkte hem. Viktig ståndpunkt i kampen om de sjukas rättigheter. Hoppas du frisknar till.

2008-02-25 @ 23:58:10
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0