Mat-vrak

Uh.. Känner mig bakfull.
Har nån halvdan förkylning i huvudet.

På den positiva sidan, har jag hittat vad det är i pizza,
som jag inte tål. Trodde först det var tomat.
Men det tål jag annars, så det kan det ju inte vara.
Sen tänkte jag att det kanske var jäst,
men nu har jag bakat med bakpulver och det hjälpte inte.
Nu kom jag på vad jag har på pizzan som jag i stort sett aldrig äter annars.
OST!! Det är ytterst sällan jag äter ost.. Förutom på just pizza.
När jag äter det annars, så är det dessutom i så små mångder,
att jag inte bör reagera på det.

image348

Vilket ju förklarar varför jag är sjukt känslig mot ostbågar
och majsbröd.... Där är ju starkt ostpulver på.
Det har också varit ett mysterium. Jag tål ju majs.
Och anledningen till att jag inte har trott det var osten,
är att jag inte reagerar om jag äter ett par skivor ost.
Inte vad jag har märkt i.a.f...

Lite typiskt.. Hårdost reagerar inte min mage på,
trots att jag är laktosintolerant... Men nu kan jag inte äta det ÄNDÅ...

Vem var det som sa att ens kropp är ens tempel?
Snarare ruin...

Får snart skaffa en ny kategori.. "Veckans allergi"... Jösses.

Kommentarer
Postat av: Malin

men värmeljus är ju hur mysigt som helst, det kan man inte få för mycket av D: blire melodifestivalen ikväll eller?

2008-02-23 @ 15:11:40
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

haha okej.. sött, har hon någon favorit? =)

2008-02-23 @ 15:27:41
URL: http://chakrat.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0