Ny lek

Härom dagen, spånade jag och Joel fram en lek.
"Träffa socialsekreteraren med truck"

Nu har jag kommit på en ny.
"Banka göteborgaren".
När man går in på Svammelsuriums blogg, så ser man
"Stefan Mählqvist", komplett med bok och regnbågssoffa...
Och texten i inlägget börjar med "Ni-na-ni-na-ni... "...
Gissa vad t0tta springer runt med i huvudet, just nu... 

1 poäng per blåmärke.
Trasiga knäskålar ger 5 poäng i bonus.
Lekens enda 50 poäng,
går till den som bränner upp hans hår.

ni-na-ni-na-ni-na-na, ni-na-na-na-na-na... *nynnar*

(Nej, jag var inte elak mot djur när jag var liten, och jag är ingen psykopat)

...ni-na-ni-na-na-na, na-na-na-ni-na

*funderar på att gömma mig bakom ett hörn med ett bollträ och
överraska honom när han kommer runt hörnet,
Banka i takt och skrika:
"NA(bonk)-NA(bonk)-NA(bonk)-NI(bonk)-NA(bank) din jävel"

När jag gick i gymnasiet, hade vi en polis på besök.
Vi diskuterade ens möjligheter till att misshandla en
potentiell inbrotstjuv...
Polisen tyckte att jag hade kriminella tendenser..
Förstår inte alls vad han menar.
*ler stort och ser j-igt oskyldig ut*

Och en sak som är ÄNNU roligare...
Hur många av de som läser detta inlägget,
kommer INTE springa omkring med låtf*n,
i huvudet, resten av dagen? *flinar*

Ni-na-ni-na-ni-na-na...

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Gumman, du vet väl hur Göteborgare är, störst, bäst o vackrast!!!! ( om dom själv får säga det)
Med risk att få alla besservisser på mej.
Ha en trevlig Söndag.
Kramiz

2008-02-17 @ 16:23:22
Postat av: joel

joel vill leka t0tta spelet!!!

2008-02-17 @ 21:33:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0