*snörvel*

Vilken helt underbar alla hjärtans dag.

Inte för att vi hade planerat något,
eller tänkt göra något speciellt.
Jag sitter vid datorn i vanlig ordning och B är i garaget.
Och det är inte där mitt klagomål ligger...

Det ligger i att vi båda är bottensnuviga...
Vad jag vet, är vi inte sjuka på andra sätt,
men våra näsor rinner som rena syndafloden...
Fullkomligt hopplöst *snörvel*

Hur lätt är det att ha seriösa vuxenaktiviteter när båda är så snuviga?
Och hur stor lust har man? Blä.

Mitt andra möte, gick för övrigt bra.
De verkar bra och förstående, båda två.

Även om alla som har den blekaste aning om
min historia med socalförvaltningen,
eller "medborgarförvaltningen" som de av någon anledning bytt namn till, 
i olika situationer,
förstår om jag är synnerligen skeptisk till deras uppriktighet och
uppvisade förståelse...
Alla andra socionomutbildade, är bara förklädda sadister,
så jag har lite svårt att komma till acceptans,
med att dessa två skulle vara annorlunda.
*väldigt skeptisk*

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

klart man inte vill flytta för att få jobb...man har ju stor trygghet i där man bor o har ju valt de av en speciell anledning.
hoppas de ordnar sig.
men oj vad de räknat fel på grabben..blev en rätt så stor kille då..
de är de dom ska titta så de inte blir för stort..men de är itne säkert de blir rätt då.ler.
nu ska jag sova...är så trött om kvällarna nu igen..annars är jag en nattuggla.
hur har du gjort så cool lila bakgrund..kanske jag frågat förut.
kramis

2008-02-14 @ 22:03:55
URL: http://svintoflickans.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0