Vad var det jag sa?

Kl 2.50 var det kört.. t0tta klarvaken.
Antingen får jag ha 12-timmars-dygn
och sova 2 ggr på 24 timmar,
eller 36-timmars-dygn.

Jaja, det blir väl ändring om 2 veckor..
Om jag inte hittar ett jobb så åker jag tillbaka till det gamla...
Lite panikartad känsla... Och inte så LITE heller...

Jahapp.. Så var man kaffesugen, pannkakssugen
(Joels fel, han har skrivit för mycket om pannkakor)
och B-sugen.. *hrm*... hehe...

Så nu ska jag kolla lite jobb,
kanske sätta på en balja kaffe
och sen ta itu med fotona, jag har tagit...
Fullspäckad natt m.a.o *S*

Kommentarer
Postat av: joel

joels fel? joels fel!!! ånä, här slipper du inte undan, vem var det som fick sitt auppe halva natten igår och vara orolig medan en annan (T0TTA) var ute och slängde med en viss herre? ;)

2008-02-04 @ 06:58:37
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0